לק גל בנתיבות

מחפשות לק ג'ל בנתיבות, בניית ציפורניים באקריל או בג'ל, בעמוד הזה תוכלו למצוא את מיטב מכוני היופי והמניקורסטיות בתחום

לאה אטיאס לק גל נתיבות
לאה אטיאס
ליאור ביוטי
ליאור ביוטי
לאה אטיאס לק גל נתיבות

לאה אטיאס לק גל

לאה אטיאס ניילס, אצלי תוכלנה להתפנק במגוון טיפולים כגון: מבנה אנטומי, מניקור רוסי/ידני יסודי, השלמת ציפורן שבורה, בנייה/מילוי בג׳ל מיני פדיקור + לק ג׳ל רגליים, שיקום ציפורניים.

ליאור ביוטי

קוסמטיקאית מוסמכת pme מבית חוה זינגבוים, טכנאית לבניית ציפורניים ולק ג׳ל. * לק ג׳ל +מניקור יסודי, מבנה אנטומי, חיזוק הציפורן באקריל, בנייה בפוליג׳ל, השלמת ציפורניים שבורות. * עיצוב ושיקום הגבות, צביעת גבות, צביעת ריסים, שפם, הרמת ריסים, הרמת גבות. * שעוות גוף ופנים. * טיפולי פנים הכוללים עיסוי פנים מפנק! * עיסוי באבנים חמות, עיסוי רגליים.

כתבות על לק ג'ל בנתיבות

לק ג'ל בנתיבות
לק ג'ל בנתיבות - כל מה שרצית לדעת
לק גל ידיים ורגליים
רק ידיים או גם רגליים?
מומחיות לק גל בנתיבות
מומחיות הלק גל של נתיבות

לכל הכתבות בנושא לק ג'ל >>

מחירון לק ג'ל מומלץ

  • לק ג'ל 70 - ₪150
  • מניקור פדיקור 150 - ₪250
  • בניית ציפורניים באקריל 120 - ₪270
  • בניית ציפורניים בג'ל 100 - ₪250

למחירון המלא בנושא לק ג'ל >>

מידע על לק ג'ל בנתיבות

לק ג'ל בנתיבות:

בדור של ימינו המודעות ליופי טיפוח וסטייל גוברת מיום ליום, בין אם זה להתאפר באופן יומיומי, או לעשות בנייה בציפורניים.. כולן רוצות להראות יפות.

ריכזנו עבורכן את כל הקליניקות ובונות הציפורניים בנתיבות הכל במקום אחד.

בכל עמוד של לק גל בנתיבות תוכלו למצוא מידע רב בנושא בונות ציפורניים בנתיבות, לק גל בנתיבות, מניקור ועוד.. כמו כן בכל עמוד פירטנו את כל המידע הנחוץ של אותו עסק כגון: טלפון לבעלת העסק, כפתור ווטסאפ, עמודי פייסבוק ואינסטגרם של הקליניקה/ סטודיו, שעות פעילות דרכי הגעה ועוד..

איך נמצא קליניקת לק ג'ל מקצועית בנתיבות?

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לדף לק גל בנתיבות באתר נתיבות דיגיטל ולראות איזה מניקוריסטית מתאימה לצרכים שלכן, באתר תוכלו למצוא בונות ציפורניים ולק גל לפי מחיר, מיקום, זמינות, חוות דעת ביקורות של לקוחות ועוד..

לק גל בנתיבות מחירים?

מחיר של לק ג'ל בנתיבות תלוי – באיזה שעה ביום, והאם מדובר במניקוריסטית מקצועית שעוסקת בתחום המון שנים, או שמא מדובר בבחורה צעירה חסרת ניסיון לדוגמא, המחיר ללק גל בנתיבות בשעות העבודה המקובלות אצל מניקורסטית מקצועית ינוע בין 130 – ל ₪200. ואילו מחיר לטיפול אצל בונת ציפורניים מתחילה ינוע בין 90 ל-150 ש"ח.  לרשימה המלאה לגבי מחירון לק גל בנתיבות לחצו כאן.

איך ניתן לדעת שמדובר בסטודיו אמין ומקצועי?

אתר נתיבות דיגיטל מאפשר לגולשים לדרג ולרשום חוות דעת בעמודים של כל בונות הציפורניים והלק גל בנתיבות שנמצאים בפורטל.

לחיצה על כפתור "ביקורת" שנמצא בסוף כל עמוד של בונת ציפורניים בנתיבות תאפשר לכם לדרג את נותני השירות הטובים ביותר, וכך תוכלו לדעת איזה מהם היא בונת הציפורניים המקצועית בנתיבות לפי רמות הדירוגים וחוות הדעת שהשאירו הגולשים.

אנשים חיפשו בנוסף

שתפי עם חברות

נתיבות דיגיטל